Všestrannost
Kalokagathia
Antický výchovný ideál: harmonickým souladem je vyváženost tělesné i duševní krásy a dobroty, ctnosti a statečnosti. Celistvost.
Jednou si každé dítě najde, co ho skutečně baví a čemu se chce v životě věnovat.
Do té doby mu nabízíme co nejširší paletu zážitků a činností.
V mladším věku děti vstřebávají svět kolem sebe jako houba – jsou otevřené, zvídavé a ochotné zkoušet nové věci.
Právě teď objevují, co je těší, v čem vynikají a co pro ně naopak není.
I aktivity, které si později nevyberou, mají v této fázi svůj smysl. Dávají dětem prostor hledat, zkoušet, tříbit zájmy a poznávat samy sebe.
Na druhém stupni už si žáci volí kroužky a oblasti, ve kterých se chtějí rozvíjet do hloubky.
Věříme, že i budoucímu ajťákovi se bude hodit kreativita rozvíjená při výtvarném tvoření, zručnost získaná při práci se dřevem i radost z pohybu, kterou si odnese ze sportovních her.
Ačkoli klíčové předměty – matematiku, český jazyk a angličtinu – učíme důsledně a systematicky, považujeme všechny oblasti vzdělávání za stejně důležité.
Každé dítě si v tomto pestrém světě má najít to své – místo, kde roste, objevuje a rozkvétá.

